juliasofie

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av julia jidesjö - 6 augusti 2010 17:04

jag och phille är seriöst beroende av the sims3?!

herre gu, vi har settat timme ut och timme in med de där jäkla spelat..

aja får se hur lång tid de tar innan vi tröttnar..!  

Av julia jidesjö - 6 augusti 2010 16:33

             

nu i veckan va jag och phille inne i stan, shoppade den stickade tröjan som är där på bild och även två super söta linne, fixar bild på dom sen, phille köpte också JÄTTE snygga kläder, ska inte babbla på så mycke om de men vi hadde jätte trevligt!

 

mina träningar har kommit igång nu igen, träning varje dag förutom tisdag, plus zon laget på de, ska iväg på läger med a-laget imorn..

a herre gud, jag skriver nog lite senare puss.

Av julia jidesjö - 6 augusti 2010 16:26

        

jag & phille tog en massa kort för ett tag sen, jag kastar in två stycken nu, ni ska nog se att de kommer rasa in bilder på oss sen..

love u

Av julia jidesjö - 6 augusti 2010 16:05

      

förlåt för a en sjukt dålig uppdatering om man säger så, har inte haft ork till att sätta mej vid datan och skriva, tar de nu istället..

kom hem för ett tag sen, har vart ohc campat med min älskade pojkvän och hans föräldrar. har haft jätte roligt, min kamera har tyvär dött så de är ju kanske inte direkt världens kvalitet på bilderna..

nu ska jag fortsätta vänta på att chillas uppfödare ska komma.

kram

Tidigare månad - Senare månad

vad tycker du?

Ska jag sluta blogga?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

about me


namnet blev julia, dagen vart 1995-08-01,humöret är för de mesta på topp men när de väl gäller är jag inte att leka med. värme,innebandy&vännerna är de jag älskar att spendera mina dagar på. Mer information om mej hittar ni i bloggen. puss&kram

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Arkiv

Kategorier

Besökare

.


Ovido - Quiz & Flashcards