juliasofie

Alla inlägg under april 2010

..

Av julia jidesjö - 30 april 2010 15:04

vet att jag skriver sveriges tråkigaste inlägg men a vad ska man göra när allt cpar, får skriva mer sen när allt blir bättre här hemma..

puss

Av julia jidesjö - 30 april 2010 15:00

kom nyss hem från skolan, får inte sitta vid datan med min rygg så skyndar mej att skriva ett snabbt inlägg,

skolan rullade på riktigt bra idag, justja michelle sov här inatt, vart absolut inte sent igår så de vart perfekt,

ska kolla talang nu sen ska jag nog lägga mej i sängen och vila innan jag forsätter hem till michelle, ska sova där idag på valborg och allt.

 

imorn ska jag till stockholm och träffa mina kusiner.

finns på mobilen puss

Av julia jidesjö - 29 april 2010 16:25

sitter hemma hos michelle, har kollat dating in the dark och wild kids..

haha döööda mig, kan inte skriva på bloggen eftersom internet cpar så bäst att passa på nu när man är här.

pichi förljer nog med hem till mej sen, imorn ska jag sova här, kommer bli en toppen dag.

 

hadde bara två lektioner idag, no och gympa..

hemkundskap vart de inte, våran lärare hatar oss så de ligger nånting i de, och musik har vi aldrig så vart absolut inte förvånad.

ska kolla andra avenyn nu.

puss

Av julia jidesjö - 27 april 2010 21:04

       

sakerna som följde med mej hem idag efter jag vart i stan, köpte också en tröja som inte fanns med på bild.

vart iaf lite saker.

 

imorn ska vi iväg och kolla på chilla för andra gången,

så sjukt söt.

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen kasta med nej i en ny bäddad säng.

puss

Av julia jidesjö - 27 april 2010 20:55

 

   

lite bilder sen skoldanse, okej jag vet dom är hemska men har inga andra, orkade inte vända dom, vart en  lyckad kväll..!

jag hadde iaf super kul.

 

under helgen körde jag ca10 matcher sammanlagt, kördemed två lag så va bara springa från match till match, tog guld med båda lagen så vart en lyckad helg,

fick också en ny innebandy klubba som inte äns kommit ut, den är grym!

förstörde även ryggen, va hos läkarn idag, har inflamation och massa mer skit, kan bara säga en sak, FY FAN VA DE GÖR ONT!

har verkligen sjukt ont!

Av julia jidesjö - 27 april 2010 20:34

förlåt för dålig uppdatering, datan är paj eller a  rättare sagt internet..

helt dött, så har nån  gammal seg jävel som är halvdöd, den ända som funkade.

va i stan idag själv, mamma och pappa släppte av mej, fick två  bhar, en avslutningsklänning, en jeans-jacka & en t-shirt, toppen thihi..

nej kan verkligen inte sitta vid denna sega sak, hörs sen.

puss

Av julia jidesjö - 24 april 2010 10:54

vaknade för ungefär en halvtimme sen, matchen igår slutade 3-3 med 94orna,

95orna vann med 3-2 hörde jag, kör med två lag så kommer bli jobbigt säger jag ju bara.

bena va som stenar igår så de va bara köra med de man hade..

efter de fortsatte vi hem till michelle för att hämta upp henne sen direkt hem till mej, fixade oss ganska fort, kom till skoldansen när de hadde gått ca en timme..

vart en toppen kväll, vart att hänga med elina, pichi & lusen.

hadde iaf jätte kul, gick hem själv sen va de bara kasta sej i säng.

 

nu på morgonen va kusinen här för att hämta en klubba jag hadde lånat.

men nu ska han ha den på cupen för att göra lite mål, ni vet krafterna sitter kvar i klubban ehmm..!  

ska iväg på match nu, puss och kram alla glada, ikväll har jag ingen aning om vad som händer, har typ tre matcher idag tror jag så nu jäklar ska bena på jobba.

Av julia jidesjö - 23 april 2010 13:58

  

fick sluta en timme tidigare eftersom jag ska på innebandy match (cup).

ska gå & äta nu, på vägen hem sen åker vi förbi och hämtar michelle, ska fixa oss hos mej sen traska vidare till sista skoldansen, tycker inte om skoldanser lägre men eftersom de är sista så kan man väl dra sej dit, plus att de kommer bli mycke folk.

laddar inför matchen, hoppas verkligen de går bra för mej..!

nej nu ska jag inte dra ut på eran tid, puss

vad tycker du?

Ska jag sluta blogga?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

about me


namnet blev julia, dagen vart 1995-08-01,humöret är för de mesta på topp men när de väl gäller är jag inte att leka med. värme,innebandy&vännerna är de jag älskar att spendera mina dagar på. Mer information om mej hittar ni i bloggen. puss&kram

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besökare

.


Ovido - Quiz & Flashcards