juliasofie

Alla inlägg under juli 2010

Av julia jidesjö - 30 juli 2010 13:33

har vart ute och sprungit, duschat, städat & plattat håret idag, har hunnit med de.. just nu väntar jag på ida som ska titta förbi, hon skulle fixa sej här,

får hoppas på¨att kvällen blir som planerad..

aja nu ska jag visa er en jätte söt sak jag köpte igår.

Av julia jidesjö - 28 juli 2010 22:33

jag kastar mej i sängen och slår på en film nu vi hörs puss

Av julia jidesjö - 28 juli 2010 18:52

     


 





  



Av julia jidesjö - 28 juli 2010 16:05

  

sov kvar hos phille inatt med han björn & challe.

hadde jätte kul, åkte hem runt tolv imorse, skulle till nå sjukgymnast av nå slag, köpte också två navelstavar som jag kan visa sen.

har nyss vart ute och sprungit, ska klä på mej och så nu sen sticka ner till körskolan, har körning idag.

ska berätta lite saker jag fick reda på igår sen också, påmin mej.

Av julia jidesjö - 27 juli 2010 20:04

förlåt men skriver kanske senare, ska hem och sova hos phille nu så vi hörs.

Av julia jidesjö - 27 juli 2010 17:36

  

ny telefon, får hem den om nån dag..

kanske inte är världens bästa men den duger helt klart.

Av julia jidesjö - 26 juli 2010 18:02

Dagen igår va underbar, inte bara för vi åkte till grönan, utan för min bästaste phille kom hem då. vaknade av att phille kom hoppandes på mej, har aldrig blivit så glad som jag vart just då. har saknat han så sjukt himlans jäkla mycke.

de öste ner regn ute, så vi funderade starkt på att inte åka till grönan men ångrade oss fort och skyndade oss iväg-,

va där till elva då de öppnade, åkte de mesta.. fick inte med phille upp i fritt fall så jag sket i de och vi höll oss för de mesta till kärleks tunneln, de va helt klart favoriten.. mamma och pappa vann också en stor marabou så nu är kylen full av socker. har inte så mycke mer att säga en ett minne för livet och en av dom bästa dagarna i mitt liv. tack mami,papi&phille för en toppen dag!   

Av julia jidesjö - 26 juli 2010 16:37

igår när phille och jag kommit hem från grönan går vi först hem till han, sen när vi kommer hem till mej ger han mej en tygpåse med ett jätte fint silver halsband, åhh! världens sötaste!   

vad tycker du?

Ska jag sluta blogga?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

about me


namnet blev julia, dagen vart 1995-08-01,humöret är för de mesta på topp men när de väl gäller är jag inte att leka med. värme,innebandy&vännerna är de jag älskar att spendera mina dagar på. Mer information om mej hittar ni i bloggen. puss&kram

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besökare

.


Ovido - Quiz & Flashcards