juliasofie

Alla inlägg under juni 2010

Av julia jidesjö - 30 juni 2010 20:06

om jag ska vara helt seriös glömde jag faktist att skriva igår, gör de idag iaf så ni får nöja er med de. Bilden är på en av dom 3 gäddorna vi fick igår. Usch jag vart så sjukt rädd, dom är verkligen fula! Jag och robin har vart ute och fiskat idag, va ute en massa timmar men fick inte en jäkla fisk, men men de är alltid kul att bara va ute på vattnet och umgås med vännerna. Innan jag va ute med han va jag ute med ida, haha för de va ju inge kul, vi va ute typ en timme, först åkte vi as långt, sen ska ida så klart tappa telefonen.. Så den är helt död nu, badade från båten gjorde vi också, med kläderna så klart, haha de gjorde vi imorse också, direkt efter frukosten(Y)Orkar inte skriva allting nu, kommer mer bilder och sånt sen. Är hemma runt tolv imorn sen sticker jag iväg till v-ås med ida och kanske Phille och jennifer, ska till rix fm festivalen. Nej jag ska umgås med alla nu, skriver nog imorn puss.

 

bye

Av julia jidesjö - 29 juni 2010 10:15

nu sticker jag, skriver sms inlägg sen senare..

kanske inte blir världens inlägg och så men dom duger nog, ni får iaf lite information om vad vi gör och sånt.

  

Av julia jidesjö - 29 juni 2010 09:40

phille ligger och sover fortfarande, jag håller på åh plattar håret och a snart drar jag.. kommer bli as kul med allt roligt folk som är med dit.

ska åka om 45min så ska byta om och fortsätta med frillan så man inte ser helt dö ut när man kommer dit.

 

JAG LÄMNAR PLATTÅNGEN HEMMA!!!! :O  


Av julia jidesjö - 28 juni 2010 22:24

ska duscha nu sen lägga oss och kolla på film.

sms bloggar imorn.. puss

Av julia jidesjö - 28 juni 2010 21:49

sitter i knä på phille, björn spelar ps2 och kan ju bara säga att de är som en jäkla kör här. alla sitter och sjunger, nästan så de låter bara haha!

 

har packat klart mina grejer så de bara är att sticka imorn,

jag och phille ska hoppa in i duschen om ett tag sen blir de nog nån film..

hahah jag somnade på skantzö idag, snarkade och en massa..

ida VÅGADE! inte väcka mig så jag låg där och lät som en jävla gris(Y)

     

Av julia jidesjö - 28 juni 2010 15:15

Hello, sitter i bilen på väg till stan. Kom hem från jobbet för ett tag sen, har vart ganska lugnt idag, jag och ida har shoppat godis och grejer tills imorn. Jag längtar massor, de kommer bli himlans kul. Klockan sju sticker vi iväg till latorre och käkar pizza.. Har har vart dåligt med inlägg nu dom sista dagarna men de är mycke nu, börjar skiva oftare sen när allt lugnat sig lite.. Phille sov hos mig i natt, han kommer över ikväll också.. Har inte så mycken pengar på mobileo men jag Ska försöka fixa så jag iaf kan skriva ett inlägg om dagen nu när jag är borta.Pusss

 

vad tycker du?

Ska jag sluta blogga?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

about me


namnet blev julia, dagen vart 1995-08-01,humöret är för de mesta på topp men när de väl gäller är jag inte att leka med. värme,innebandy&vännerna är de jag älskar att spendera mina dagar på. Mer information om mej hittar ni i bloggen. puss&kram

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besökare

.


Ovido - Quiz & Flashcards