juliasofie

Alla inlägg under februari 2010

Av julia jidesjö - 28 februari 2010 14:46

  

amanda g på bilden  

igår:

halv tolv stod vi på planen och hörde signalen gå,

efter ca hm.. a runt en och en halv timme gick signalen som visade att matchen va slut, på talvan stod de 10-0 till oss så de vart en stor vinst.

toppen bra tjejer(Y)

 

fortsatte hem till mandi,

åt och fixade lite där, linda & andra mandi kom sen,

vi mötte max så fick säga hej till han.

jag och mandisarna fortsatte ner till godis affärs sak, vart juh inte så lite heller.

 

sen åkte vi hem t andra mandi och sov där,

åkte pulka och grejer, va sjukt kul hahah!

aja..

sara kom förbi en sväng och sa hej, så vi hade de toppen.

 

idag har vi inte planerat så mycke eller jo de har vi..

vaknade runt elva, åt frukost sen gick alla tre och la sej i sängarna och bara myste, as skönt att bara ligga och tare lugnt.

mandi skulle hem så jag och amanda g är själva nu, ska till ica och köpa färg t mitt hår snart, ska fixa utväxten.

ska kolla hennes fotbolls träning sen ska mamma och pappa hämta oss så ska vi hem till mig och ha kul.

skriver mer imorn eller ikväll

P&K


Av julia jidesjö - 27 februari 2010 08:55

godmorgon,

är uppe tidigt som ni kansker märker,

har match idag, kommer bli sjukt kul!

sen blir de nog tjejkväll & massa sen efter.

jag skriver sen, hoppas på några glada bilder

P&K

Av julia jidesjö - 26 februari 2010 21:48

hej jag heter julia och jag är lite smått trött, och ser ut som ett troll!

  

Av julia jidesjö - 26 februari 2010 20:55

    

idag vart de att äta vildsvin och potatisklyftor.

pappa fixade en toppen middag.

va de bästa jag ätit på länge lär jag juh lägga till.

P&K

Av julia jidesjö - 26 februari 2010 18:29

äkta kärlek de här, oboy!!!! mmmm.....

I LOVE IT, dricker ca fem koppar om dagen och de bästa är att jag inte kan tröttna, jag och michelle har typ en "speciel" grej vi jämt gör när hon sover hos mej, vi går upp typ tre på natten och dricker oboy, hahha!

man blir sjukt glad av de, men de dåliga är att de tar så fort slut :O

P&K

  

Av julia jidesjö - 26 februari 2010 17:18

  

Av julia jidesjö - 26 februari 2010 17:07

finns nog iaf några som förstår varför jag lägger upp låten,

sjunger på den jämt (Y)


P&K

Av julia jidesjö - 26 februari 2010 16:53

nu har jag krånglat en jäkla massa med bloggar åh skit, men nej nu ska jag hålla mej till den här.

har vart hemma ca en timme eller nånting, va på samhället med linn,

köpte godis åh grejer, tog oss en tur t kbk och direkt hem.

 

vart en lugnt skoldag idag, började men mitt omprov jag hade i matten, gick väl sådär, kunde gjort de bättre men vad ska man göra när man suger på a de mesta inom matten.

fortsatte med att kolla på nån film (p.s i love you) hette den.

sen vare massa skit, men iaf så va de lugnt, ska snart börja städa undan lite i mitt rum, en hel röra allting.

 

jag skulle spara min marabou till ikväll men gick inte så bra, den ligger redan och fettar i magen

 

P&K  

Tidigare månad - Senare månad

vad tycker du?

Ska jag sluta blogga?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

about me


namnet blev julia, dagen vart 1995-08-01,humöret är för de mesta på topp men när de väl gäller är jag inte att leka med. värme,innebandy&vännerna är de jag älskar att spendera mina dagar på. Mer information om mej hittar ni i bloggen. puss&kram

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besökare

.


Ovido - Quiz & Flashcards