juliasofie

Alla inlägg under maj 2010

Av julia jidesjö - 31 maj 2010 17:15

sticker iväg på träning nu, har tagit kort med några av kläderna på, får se om jag kastar upp dom idag eller imorn.

sista maj idag juh! imorn är de exakt två månader tills jag blir 15år!

fan va skönt, ska dra mej här ifrån nu puss 

Av julia jidesjö - 31 maj 2010 15:16

          

åkte direkt från skolan till våffelstugan med lollo,

badade iaf ett litet tag, sen kom elin och elin som då gjorde sällskap.

kom hem för ett tag sen, kastar in tre bilder från den "långa" bad stunden.

vart iaf kul, va nå jäkla mupp killar som gick med resväskor och greje, fattade ingenting vad männiksorna snackade om..

 

fick reda på att jag klarade no prover och fick g+ på svenska saken med evelina, hon vågade nog inte sätta lägre hahha..

nej nu ska jag börja byta om inför träningen.

får se om jag träffar phille ikväll..

puss

h&m

Av julia jidesjö - 31 maj 2010 07:00

fick hem lite av mina kläder från h&m också..

visar dom sen, hinner inte nu puss     

Av julia jidesjö - 31 maj 2010 06:44

 

förlåt för dålig uppdatering, vart mycke igår.

hadde inte en enda sekunds ensam tid med mej själv igår.

 

sov hos amanda lördag till söndag, mötte upp hon, hennes mamma och pappa,

hon skulle kolla nån klänning till nå gala.

vi fortsatte ner på marnaden efter magarna var fulla av mat,

gick där och kollade lite.

efter ett tag mötte vi upp evelina som gick med oss.

jag gjorde nånting jag ALDRIG mer gör om!

åkte en karusell som gick upp och ner medans den snurrade hur mycke som hellst hur högt upp som hellst, FY FAN! va jag va rädd!

träffade på pichi och hennes underbara familj, älskar alla i hennes familj, helt underbara rent ut daght!

 

när vi kommit hem till amanda kommer linda efter ca en timme,

vi gick till ica och köpte engånsgrill, marshmallows, & dricka,

sen fortsatte vi mot ica backen där vi satt i mer än tre timmar, as mysigt!

när vi kom hem efter mycke skratt och knas hoppade vi i plurret..

de vart ju inte direkt mindre skratt då om vi säger så.

 

vaknade av ingenting, eller jo!

vaknade av att jag drömde nån titanic dröm :O

va ganska tidigt men va ändå inte trött, gick upp och åt sen solande vi till nånting sådär runt ett, gick in och kikade på tv ett tv ett tag innan vi kastade på oss träningskläderna och fortsatte mot gymmet.

morfar kom och hämtade mej där sen..

 

hadde absolut ingenting att göra när jag kom hem så ringde mormor och frågade om jag kunde komma över och sola ett tag, hon vart jätte glad så jag traskade dit.

spelade kort ute på balkongen i en timme sen tog vi bilen till lustikulla och köpte mat, satt där ett tag sen hem och hämta mammasen och chilla.

vi fortsatte mot mormors hudvagn som står i kungsör..

när vi kom hem hoppade jag fort in i duschen sen kom phille och gick hem ett tag efter 12.

 

måste verkligen fixa mej nu, har inte börjat för 5öre!

puss

Av julia jidesjö - 29 maj 2010 11:06

sov hos charlie&philip inatt, med dom gustav och emil..

somnade runt 22.30? och jag vaknade as tidigt, vet inte varför men hade växtvärk så va väl de.

åker till amanda om ungefär två timmar, sover kvar där så får se jag kanske sms bloggar.

 

mormor ska snart komma, jag ska ner och hämta ett paket som kommit till mej.

vad kan de vara?  


:@

Av julia jidesjö - 28 maj 2010 19:12

kom nyss hem från träningen, när mamma kom hem från jobbet vart de ändrade planer så de va bara på med vanliga kläder, fick inte va med idag!

åhhhhhh blir så jävla irriterad på min rygg!

Av julia jidesjö - 28 maj 2010 16:02

nu kan jag inte gnälla på att jag inte är fullt utvilad för de är jag verkligen.

har sovit från två till nu (16.02).

ska snart iväg på träning, mina ögon är lite sega just nu så ska försöka kasta i mej nå mat.

vi lär höras ikväll..

puss

Av julia jidesjö - 28 maj 2010 13:31

träningskläderna är redan på, vet inte vad de är med mej men fan va jag har börjat gilla styrketräning och skit? nu är de bara köra sommarn ut..!

love it

vad tycker du?

Ska jag sluta blogga?
 Ja
 Nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

about me


namnet blev julia, dagen vart 1995-08-01,humöret är för de mesta på topp men när de väl gäller är jag inte att leka med. värme,innebandy&vännerna är de jag älskar att spendera mina dagar på. Mer information om mej hittar ni i bloggen. puss&kram

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Besökare

.


Ovido - Quiz & Flashcards